Blog

Kliknutí (vše), Kliknutí na odkaz, Zobrazení cílové stránky, Jedinečná kliknutí. Zdánlivě je to všechno stejné. Vždyť se pořád jedná o kliknutí. Jenže! Není kliknutí jako kliknutí. A možná v tomto článku zjistíte, že jste to celou dobu vyhodnocovali špatně.

Stojíte před klíčovou otázkou: Dosáhli jsme 20% PNO na Facebooku - je to málo, nebo strašně hodně a musíme s tím začít něco dělat? Jaké PNO je na Facebooku vlastně "to správné"? A co když se na Facebooku nedokážete dostat pod 30% PNO? O tom všem se dočtete v tomto článku.

Nabízíte své produkty a služby pro Čechy, Slováky, ale i zákazníky z dalších zemí? Na webu to máte jednoduše vyřešené jazykovými mutacemi a různými měnami. Jenže, jak to vyřešit na soc. sítích?!

Facebook obsahuje celou řadu užitečných nástrojů pro inzerenty. Mnohé z nich možná ani neznáte. Jedním takovým je Facebook Ad Library, neboli Knihovna reklam. O co se jedná? K čemu slouží? A proč si ji zamilujete na první kliknutí? To vám prozradím právě zde. Pohodlně se tedy usaďte, začínám.

Příběhy neboli Stories na Instagramu mohou přinášet inspiraci, propagaci, ale i prodej. Jak na tento typ postů na sociálních sítích? Co stojí za úspěchem těch nejlepších značek? Jak na úspěšné Stories? I to mě dnes bude zajímat.

GDPR. Nic nového pod sluncem. Ovlivnilo už řadu oblastí a reklama na Facebooku není výjimkou. Na které důležité zásady byste v této souvislosti měli dbát?

Reklamu na Facebooku vám může tato sociální síť v souladu se svými pravidly z minuty na minutu zamítnout. Jaké pro to mohou nastat relevantní důvody? A jak se tomu můžete vyhnout? To bude naše dnešní téma.

Cílení na Facebooku. To představuje užitečný nástroj pro oslovení vašeho publika. Je ovšem možné cílit na této sociální síti i na samotné firmy? Nebo je možné zacílit na fanoušky určitě firmy, značky nebo společnosti? Pojďme se na to podívat!

Další články, které najdete na mém blogu