Umělá inteligence ovlivňuje (a do budoucna ještě ovlivní) celou řadu oborů. Mezi ně patří i marketing. Jak mohou nástroje jako ChatGPT pomoct v tomto oboru? Jak je můžete využít při správě svých sociálních sítí? A na co je potřeba si dát velký pozor?
Blog
Audience network - co to je?
Audience Network je důležitou funkcionalitou z dílny společnosti Meta. K čemu slouží? Jak ji můžete využít? A proč by vás vůbec měla zajímat? Přináším vám odpovědi na vaše otázky.
Facebook a Instagram vkládají svým uživatelům do rukou vynikající možnost, jak efektivně zasáhnout cílové publikum. Lze ovšem upravovat na těchto sítích placené kampaně po jejich spuštění? Můžete do reklam zasahovat? A jaká to má omezení?
Profesionální režim na Facebooku
Na Facebooku je možné využít tzv. profesionální režim. O co se jedná? K čemu to slouží? Proč by vám to nemělo uniknout? A jaké má tato funkce v praxi využití? Nelenila jsem a přesně na to jsem v tomto článku zaměřila.
Správce reklam, nyní oficiálně Meta Správce reklam, je nástroj, který slouží ke spravování vašich kampaní na Facebooku. Jakým způsobem zde můžete předat správu další osobě? Jak zde můžete přidat třeba své kolegy nebo externí agenturu?
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pravidla pro reklamu jsou na Facebooku poměrně striktní. Proč dochází k zamítání a co v podobné situaci můžete podniknout? Přečtěte si tento článek, abyste se mohli vyhnout zamítnutí reklamy na Facebooku.
Facebook poskytuje řadu nástrojů pro správu vašeho firemního/profesního účtu. Jedním z nich je i Meta Business Suite. O co se jedná a v čem se liší od Meta Business Manageru?
Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Další články, které najdete na mém blogu
Placené kampaně na soc. sítích
Můžete upravovat placené kampaně na soc. sítích?
NÁVOD: Jak přidat správcovství někomu dalšímu ke správci reklam
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Facebook Conversion Advantage Plus
Chyby během A/B testování na soc. sítích, aneb jak to dělat správně
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Základní pravidla grafiky na Instagramu
Jaký obsah se hodí na Instagram?
Instagram bio: Co to je a co do něj můžete napsat?
TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!
Faktory, které ovlivňují náklady na reklamu na Instagramu
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Business Suite není Business Manager! Jaký je mezi nimi rozdíl?
Facebook dynamický remarketing: Jak na něj?
Facebook už dokáže zacílit reklamu mnohem lépe a přesněji než člověk
Jak správně zacházet s atribučním oknem na Facebooku?
Jak proměnit vaše kamarády a osobní followery na cíl vašeho podnikání
Jak vytvořit skvělý příspěvek na sociální sítě?
Kdy je vhodné začít pracovat na marketingové strategii/plánu příspěvků?