Proč by vás lidé měli sledovat?
Lidé, fanoušci, zákazníci, chtějí sledovat vás pro váš obsah, pro vaše myšlenky, pro vaše fotografie.
Pokud by je zajímala galerie fotografií z fotobanky, budou sledovat profily přímo dané fotobanky a ne vás.
Sorry jako!
Lidi zajímáte vy! A to i s vašimi chybami a nedokonalostmi.
A ano, i s vašimi ne úplně dokonalými, vyšperkovanými fotografiemi.
Jen se nad tím zamyslete - sledovali byste 20 firem, která každá používá ty samé fotografie z té samé fotobanky? Sledovali byste 20 firem, kdy ani jedna jediná během celého roku nezveřejní na svých profilech na sociálních sítích jedinou svou vlastní fotografii?
Anebo byste sledovali třeba jen 1 firmu, která ale má své vlastní fotky a svůj vlastní obsah?
Sami si na toto odpovězte.
Vy nepotřebujete, aby si vás lidi zaměnili za 50 jiných firem.
A ruku na srdce - když sami nejste profi fotograf - řešili byste, že dané fotky nejsou vyfocené profíkem? Řešili byste, že nejsou úplně dokonale nasvětlené, když to sami neumíte? Řešili byste, že nejsou úplně dokonale dobarvené v postprodukci, když vy sami si s tím hlavu nelámete?
Dívejte se na obsah očima uživatelů
Zkuste se vžít do kůže svého věrného fanouška.
Ač vás nadevše na světě miluje a je vám bezmezně loajální, nicneříkající obsah z fotobanky ho začne brzo nudit.
Nebude ničím zajímavý, poutavý, autentický. Nebude se ničím odlišovat od ostatních.
Nehledě na to, že když takto začnete nudit více svých fanoušků, pozná to i algoritmus dané sociální sítě a rychle vás přestane ukazovat dalším.
Tím si sami pod sebou podřezáváte větev.