Máte e-shop či web. Máte jej aktivní a každý den na něm přijímáte minimálně jednu objednávku. Takže jste si jistí, že je funkční. Ovšem, když se podíváte na své placené kampaně na soc. sítích, nevidíte žádné výsledky. A Facebook PIXEL se tváří, že na váš web nikdo nechodí jak je rok dlouhý. V čem by mohl být zakopaný pes?...
Věděli jste...? Na svůj firemní profil můžete pozvat i úplně cizí lidi!
Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.
Získejte nové fanoušky i mimo svou sociální bublinu
Budovat si fanouškovskou základnu u svého firemního profilu na Facebooku je stále i v roce 2024 důležité.
Ano, nezaplatí vám to faktury. Ano, facebookový fanoušek se nemusí stát vaším platícím zákazníkem. A ano, ani milióny fanoušků vám nemusí zaručit úspěšnost vašeho obsahu.
Ale pořád je lepší mít tisíce fanoušků na firemním profilu, než jen pár desítek.
Pořád působí
počet fanoušků jako takový "social proof".
Pořád se mnoho lidí na počet fanoušků dívá a kladou na to poměrně velký důraz.
Jak získat fanoušky bez placené reklamy?
Takže, jak získat nové fanoušky mimo vaše přátele a rodinné příslušníky? Z úplně nových vod - mimo vaše kontakty?
Pozívejte fanoušky přes jejich lajky a nově i komentáře.
Jak už jsem avizovala v úvodu, tomuto tématu jsem už jeden článek na mém blogu věnovala. Takže se zde už nebudu znovu rozepisovat, jak na to. To si načtěte v mém starším článku - návod je stále aktuální.
POZOR: Jen si dejte pozor na to, kolik takto pozvete nových fanoušků na svůj firemní profil. Když totiž takto pozvete příliš mnoho lidí najednou, Facebook vám může tuto funkcionalitu na 3 dny zablokovat. Proto to nepřehánějte a pozívejte maximálně 20 lidí za den.
Novinka v pozívání nových lidí na firemní profil
Ovšem Facebook nám v této oblasti připravil novinku. Tedy... Zase taková novinka to není. Funguje to už poměrně dlouho. Ovšem já to zde zmiňuji teprve poprvé.
Pozívat takto nové fanoušky můžete hromadně. Ne tedy jednotlivě, po jednom, ale hezky najednou. A to navíc nejen ty, kteří vám olajkovali váš příspěvek, ale i ty, co vám cokoliv okomentovali.
Jak na to?
1. Jste na počítači.
2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com
3. Přihlásíte se na svůj osobní profil.
4. Nyní se nahoře vpravo překliknete na svůj firemní profil.
5. Vejdete na svou firemní stránku na Facebooku.
6. V levém menu kliknete na úplně poslední možnost Meta Business Suite.
7. Sjedete na stránce dolů na oblast "Objevte nové způsoby rozvoje".
8. A zde můžete (pokud zde nějaké takové lidi máte) pozvat nové fanoušky ke sledování vašeho firemního profilu pomocí tlačítka "Poslat pozvánky".
9. Vybrat si zde můžete jak z lidí, kteří vám něco na firemní stránce lajknuli, tak i z lidí, kteří vám něco okomentovali.
10. A pozvat takto můžete 100 lidí najednou. Tedy ne po jednom, postupně, jako v předchozím návodě, ale hezky najednou.
V tom tedy tkví ona novinka a ono zlepšení.
Co to je vlastně za lidi?
Nemusíte se bát, že by to byly nějaké falešné, nakoupené profily. Jsou to osobní profily lidí, kteří skutečně nějak zareagovali na vaše příspěvky. Jsou to tedy reální lidé z masa a kostí, které váš obsah už nějak zaujal, takže na něj zareagovali.
Nemusíte se tak bát přizvat je ke sledování vašeho firemního profilu.
Co se stane po zaslání pozvánky?
Jakmile jim takto pošlete pozvánku, objeví se jim na jejich osobním profilu upozornění, že je daná stránka zve ke sledování. Je už jen na nich, zda dané pozvání přijmou, anebo jej budou ignorovat.
Takže zaslání pozvánky ještě automaticky neznamená, že vás daný člověk začne skutečně sledovat. Je to ale krok správným směrem.
Takto tedy můžete získávat nové fanoušky úplně mimo vaši sociální bublinu.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Je to teď úplně čerstvé. Přilítává mi to do e-mailu v posledních dnech. Nevím, co to přesně znamená. UPOZORNĚNÍ OD FACEBOOKU: (VašeStránka): Page nesplňuje požadavky pro doporučování. Co to je?! Je to skutečně od Facebooku, anebo to jsou zase nějací hackeři? Co to pro vás znamená? Není to jen nějaká chyba? Pojďme si to společně rozklíčovat.
O čem postovat v roce 2025?
Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.
Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...
Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?