Věděli jste...? Na svůj firemní profil můžete pozvat i úplně cizí lidi!

29.07.2024

Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.

Získejte nové fanoušky i mimo svou sociální bublinu

Budovat si fanouškovskou základnu u svého firemního profilu na Facebooku je stále i v roce 2024 důležité

Ano, nezaplatí vám to faktury. Ano, facebookový fanoušek se nemusí stát vaším platícím zákazníkem. A ano, ani milióny fanoušků vám nemusí zaručit úspěšnost vašeho obsahu.

Ale pořád je lepší mít tisíce fanoušků na firemním profilu, než jen pár desítek.
Pořád působí počet fanoušků jako takový "social proof".
Pořád se mnoho lidí na počet fanoušků dívá a kladou na to poměrně velký důraz.

Jak získat fanoušky bez placené reklamy?

Takže, jak získat nové fanoušky mimo vaše přátele a rodinné příslušníky? Z úplně nových vod - mimo vaše kontakty?

Pozívejte fanoušky přes jejich lajky a nově i komentáře.

Jak už jsem avizovala v úvodu, tomuto tématu jsem už jeden článek na mém blogu věnovala. Takže se zde už nebudu znovu rozepisovat, jak na to. To si načtěte v mém starším článku - návod je stále aktuální.

POZOR: Jen si dejte pozor na to, kolik takto pozvete nových fanoušků na svůj firemní profil. Když totiž takto pozvete příliš mnoho lidí najednou, Facebook vám může tuto funkcionalitu na 3 dny zablokovat. Proto to nepřehánějte a pozívejte maximálně 20 lidí za den.

Novinka v pozívání nových lidí na firemní profil

Ovšem Facebook nám v této oblasti připravil novinku. Tedy... Zase taková novinka to není. Funguje to už poměrně dlouho. Ovšem já to zde zmiňuji teprve poprvé.

Pozívat takto nové fanoušky můžete hromadně. Ne tedy jednotlivě, po jednom, ale hezky najednou. A to navíc nejen ty, kteří vám olajkovali váš příspěvek, ale i ty, co vám cokoliv okomentovali.

Jak na to?

1. Jste na počítači.

2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com

3. Přihlásíte se na svůj osobní profil.

4. Nyní se nahoře vpravo překliknete na svůj firemní profil.

5. Vejdete na svou firemní stránku na Facebooku.

6. V levém menu kliknete na úplně poslední možnost Meta Business Suite.

7. Sjedete na stránce dolů na oblast "Objevte nové způsoby rozvoje".

8. A zde můžete (pokud zde nějaké takové lidi máte) pozvat nové fanoušky ke sledování vašeho firemního profilu pomocí tlačítka "Poslat pozvánky".

9. Vybrat si zde můžete jak z lidí, kteří vám něco na firemní stránce lajknuli, tak i z lidí, kteří vám něco okomentovali.

10. A pozvat takto můžete 100 lidí najednou. Tedy ne po jednom, postupně, jako v předchozím návodě, ale hezky najednou.

V tom tedy tkví ona novinka a ono zlepšení.

Co to je vlastně za lidi?

Nemusíte se bát, že by to byly nějaké falešné, nakoupené profily. Jsou to osobní profily lidí, kteří skutečně nějak zareagovali na vaše příspěvky. Jsou to tedy reální lidé z masa a kostí, které váš obsah už nějak zaujal, takže na něj zareagovali.

Nemusíte se tak bát přizvat je ke sledování vašeho firemního profilu.

Co se stane po zaslání pozvánky?

Jakmile jim takto pošlete pozvánku, objeví se jim na jejich osobním profilu upozornění, že je daná stránka zve ke sledování. Je už jen na nich, zda dané pozvání přijmou, anebo jej budou ignorovat.

Takže zaslání pozvánky ještě automaticky neznamená, že vás daný člověk začne skutečně sledovat. Je to ale krok správným směrem.

Takto tedy můžete získávat nové fanoušky úplně mimo vaši sociální bublinu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?!...

Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.