Správce sociálních sítí vs. Facebooková podpora - Kdo je kdo?

08.08.2024

Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?! Pojďme si v tom udělat jednou provždy jasno!

Na co si to hraju?!

Já jsem správkyně sociálních sítí. Těší mě! :-D

Co znamená, že jsem správkyně sociálních sítí? To přece zní, že je spravuju?! No ne?!

Ne. To znamená, že se různým firmám a podnikatelům starám o jejich firemní profily na soc. sítích

Obsah, příspěvky, fotky, REELSka, kampaně, reklamy, apod. 

Nejen na Facebooku, ale třeba i na Instagramu, na LinkedIn, na Tiktoku, na YouTube, atp.

Důležité slovíčko je tam to "firemní". 

Neřeším totiž vůbec osobní profily nikoho z nich. Každý ať si na svém osobním profilu píše a prezentuje, co chce. Do toho nikomu nekecám.

Já se starám jen o tu firemní/podnikatelskou komunikaci ven, na veřejnost. Firemní marketing. PR.

Za mou práci mě platí každý můj jednotlivý klient.

Neplatí mě ani Facebook. Ani Instagram. Už vůbec ne YouTube. A TikTok jakbysmet.

Kde je teda facebooková podpora?

Facebooková podpora jsou naproti tomu lidé přímo zaměstnaní facebookem. Přímo Facebook, tedy společnost META, si tyto lidi najal, zaměstnal a tito lidé pracují přímo pro Facebook.

Nespravují většinou žádné konkrétní profily, ale starají se o celkový chod soc. sítí.

Nemusí to být ani markeťáci, ale třeba nějací programátoři, technici, "ajťáci".

Kdo s koho?

Komu teda dokážu pomoci a s čím?

Samozřejmě, že se dnes a denně setkávám s napadenými účty, s hackerskými útoky, s uniklými hesly, se zablokovanými účty, s nefunkčním dvoufázovým ověřením, nebo třeba se zapomenutými hesly.

Samozřejmě znám nějaké rady, postupy a hacky, co s tím, jak v takovou chvíli postupovat, anebo na koho se obrátit.

Ovšem já sama vám žádný účet neodblokuju

Já nejsem Facebook, nevlastním Facebook, ani nepracuju pro Facebook!

Pracuju na Facebooku. Pro svou práci využívám platformy Facebooku. Ale ve své podstatě nemám s Facebookem jinak nic společného.

I mě může Facebook zablokovat. I mě může Facebook ze dne na den odstřihnout. I já jsem jen "obyčejný" uživatel Facebooku. Stejně jako vy.

Nemám žádnou magickou VIP propustku do zákulisí!

Sečteno, podtrženo - Pomůžu, ale nejsem všemocná

Pokud se vám tedy něco nepříjemného na soc. sítích přihodí, určitě mi můžete napsat a společně se to můžeme pokusit vyřešit.  

Bohužel ale nejsem všemocná. Facebook a jiné soc. sítě používám stejně jako vy, jen jako uživatel. A je tedy dost možné, že vás nakonec stejně odkážu přímo na facebookovou či jinou podporu.

A už vůbec nemůžu za to, že vás Facebook, nebo jiná síť, zablokoval. V tom bohužel nemám prsty.

V tomto případě pláčete na špatném hrobě.

Takže klidně můžeme dát hlavy dohromady a třeba se nám nakonec povede daný problém společně vyřešit, ale neočekávejte ode mě zázraky. To zatím neumím. :-D

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?!...

Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.