Nastavení Správce reklam
Prokliknutím na výše uvedený odkaz se vám automaticky založí Správce reklam. Správce reklam je totiž reklamní účet vytvořený paralelně k vašemu firemnímu profilu na Facebooku, kde se ukládají všechny vaše placené reklamní kampaně.
Pokud vám výše uvedený postup nefunguje a vy se do Správce reklam nemůžete dostat, je to nejspíš proto, že nemáte osobní profil na Facebooku. Ano, zní možná nesmyslně, ale už jsem se s několika takovými klienty setkala. Pro založení Správce reklam je totiž důležité, abyste měli svůj osobní profil. Bez něj Správce reklam nespustíte.
Nyní už jen stačí nastavit si ve Správci reklam vaše fakturační údaje a způsob platby.
Fakturační údaje ve Správci reklam
- Klikněte nahoře vlevo na Menu.
- Vyberte možnost "Nastavení".
- A zde vepište své fakturační údaje. Tyto údaje se budou shodovat s vašimi firemními fakturačními údaji. Není to tedy žádná věda.
Jakmile budete mít fakturační údaje nastavené, můžete přejít ke způsobu platby. Tomu jsem se už věnovala v článku Facebook mi strhnul peníze z karty. Co to znamená?, ale přesto vám to zde ještě jednou v rychlosti zopakuju.