Vždyť je to jenom čárka.
Vždyť je to pěknější obrázek.
Vždyť je to jen slovo.
Vždyť je to jen blbý hashtag.
Vždyť je to jen smajlík...
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Bezpečnost na Facebooku, anebo přehnaná cenzura?!
Jestli mi někdo někdy bude tvrdit, že svoboda projevu je ústavou zaručena, tak mu ukážu, že na sociálních sítích toto absolutně vůbec neplatí.
Už několikrát jsem zde totiž byla zabanována.
A to ne proto, že bych zde zveřejňovala nějaký pochybný obsah. To bych ještě pochopila.
Ale proto, že mé absolutně normální a zcela nevinné příspěvky jeho slavná umělá "inteligence" vyhodnotila jako podezřelé.
A teď se možná ptáte, co tedy tak hrozného jsem na těch sítích zveřejnila, že to META vyhodnotila jako závadný obsah?
Toto:

Ano, vidíte naprosto správně. Lahev vína na Mezinárodní den odrůdy Merlot.
Jsem snad tak zkažená?!
Já nevím, jak vy, ale já za tím rozhodně nic závadného a už vůbec ne sexuálního nevidím, jak uvedl samotný Instagram:

Spíš než sexuální obsah bych za tím (když už) viděla propagaci alkoholu. Ano, to je v prostředí METY na hraně.
Ovšem toto nebyl sponzorovaný obsah. Toto byl obyčejný organický příspěvek k Mezinárodnímu dni odrůdy Merlot.
POZOR! Následující obsah je jen pro starší 18+!
Přitvrdíme!
Ovšem toto není jediná zkušenost, kdy mě Facebook zabanoval kvůli sexuálně závadnému obsahu.
Někdy v roce 2021 mě Facebook zase pro změnu zabanoval kvůli fotografii plastového okna.
(Pozor, přichází sarkasmus)

Jako možná se mu ani nedivím. Jen se podívejte na ty linie, na to detailní zpracování, na tu kvalitu.
Ufff...
Taky asi mám co dělat, abych se udržela. :-D
Teeeeď se podíváme zpátky do minulosti na tooo...
Toto ovšem nejsou případy pouze posledních let.
Pamatuju si, když jsem někdy v roce 2014 začínala se správou soc. sítí, tak tehdy proběhl celým internetem případ, kdy byl zablokován firemní účet kvůli fotografii cibule, která byla taktéž vyhodnocena jako příliš sexuální.
A jak je vidět, do dnešních dní se prakticky nic nezměnilo.
Co s tím?
Co se s tím dá dělat? Jak se tomu dá předejít?
No...
Jelikož META vyhodnocuje za sexuální obsah (pro mě) naprosto normální a asexuální obrázky, asi nic moc...
Zkrátka se na to, že se to může stát, psychicky připravte a následně to přijměte s pokorou a úsměvem na rtech.
Nic jiného nám totiž asi ani nezbývá. :-D
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Často se u některých firem a klientů setkávám s očekáváním, že najmout si správce sociálních sítí znamená zbavit se kompletně všech starostí. Něco, jako kdyby si člověk najal osobního kuchaře a očekával, že mu bude vařit ty nejlepší speciality, aniž by mu ale řekl, co má rád, co nejí, nebo jestli náhodou nemá alergii na krevety. Realita...
"Paní Rumpala, kolik fanoušků na našem firemním profilu musíme mít, aby nám Facebook spustil placenou reklamu?" Přichází za mnou jednou za čas podobný dotaz. A odpověď je velice jednoduchá a přímočará: Žádné povinné množství fanoušků nikde není stanoveno. Jak to? A jak to s těmi fanoušky na sociálních sítích tedy je? Pojďme se na to podívat.
Začínáte s facebookovými reklamami. V tomto prostředí jste noví. Nikdy předtím jste zde reklamy neměli, ani s nimi zde nemáte žádnou zkušenost. A teď najednou z ničeho nic si Facebooku od vás začne z vaší platební karty strhávat nejprve 50 Kč, pak 100 Kč, poté 150 Kč, až třeba 200 Kč. A vy teď nevíte - ...
Nedávno jsem se v jedné uzavřené facebookové skupině setkala s velice zajímavým dotazem: Jestli se běžně dělá, že marketingovým specialistům / agentuře poskytnete svoje přihlašovací heslo, aby se mohli dostat do mobilní aplikace IG? Do té doby jsem nad tím nikdy nijak nepřemýšlela. Brala jsem to jako naprosto samozřejmou věc. Ovšem po...
"Tady máte mé ... [doplňte dítě, peníze nebo zdraví], starejte se o ně/něj, ale rozhodně mě s tím neotravujte..." neřekl nikdy nikdo při předávání svých dětí, zdraví nebo peněz do péče.
Tak proč to takto funguje u hlavních marketingových kanálů?! Proč se lidé dobrovolně vzdávají kontroly nad svými hlavními kanály, které jim generují zisky?! A...