Sexuální výchova s METOU

07.11.2024

Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Bezpečnost na Facebooku, anebo přehnaná cenzura?!

Jestli mi někdo někdy bude tvrdit, že svoboda projevu je ústavou zaručena, tak mu ukážu, že na sociálních sítích toto absolutně vůbec neplatí.

Už několikrát jsem zde totiž byla zabanována. 

A to ne proto, že bych zde zveřejňovala nějaký pochybný obsah. To bych ještě pochopila. 

Ale proto, že mé absolutně normální a zcela nevinné příspěvky jeho slavná umělá "inteligence" vyhodnotila jako podezřelé.

A teď se možná ptáte, co tedy tak hrozného jsem na těch sítích zveřejnila, že to META vyhodnotila jako závadný obsah?

Toto:

Ano, vidíte naprosto správně. Lahev vína na Mezinárodní den odrůdy Merlot.

Jsem snad tak zkažená?!

Já nevím, jak vy, ale já za tím rozhodně nic závadného a už vůbec ne sexuálního nevidím, jak uvedl samotný Instagram:

Spíš než sexuální obsah bych za tím (když už) viděla propagaci alkoholu. Ano, to je v prostředí METY na hraně. 

Ovšem toto nebyl sponzorovaný obsah. Toto byl obyčejný organický příspěvek k Mezinárodnímu dni odrůdy Merlot.

POZOR! Následující obsah je jen pro starší 18+!

Přitvrdíme!

Ovšem toto není jediná zkušenost, kdy mě Facebook zabanoval kvůli sexuálně závadnému obsahu

Někdy v roce 2021 mě Facebook zase pro změnu zabanoval kvůli fotografii plastového okna.

(Pozor, přichází sarkasmus)

Jako možná se mu ani nedivím. Jen se podívejte na ty linie, na to detailní zpracování, na tu kvalitu.

Ufff...

Taky asi mám co dělat, abych se udržela. :-D

Teeeeď se podíváme zpátky do minulosti na tooo...

Toto ovšem nejsou případy pouze posledních let. 

Pamatuju si, když jsem někdy v roce 2014 začínala se správou soc. sítí, tak tehdy proběhl celým internetem případ, kdy byl zablokován firemní účet kvůli fotografii cibule, která byla taktéž vyhodnocena jako příliš sexuální.

A jak je vidět, do dnešních dní se prakticky nic nezměnilo.

Co s tím?

Co se s tím dá dělat? Jak se tomu dá předejít?

No...

Jelikož META vyhodnocuje za sexuální obsah (pro mě) naprosto normální a asexuální obrázky, asi nic moc...

Zkrátka se na to, že se to může stát, psychicky připravte a následně to přijměte s pokorou a úsměvem na rtech.

Nic jiného nám totiž asi ani nezbývá. :-D

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.

Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...

Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?

Nastavujete si několikátou placenou reklamu v METĚ. Procházíte si celým nastavením krok po kroku. A najednou si všimnete podivné části "Speciální kategorie reklam". Říkáte si: "To se mě netýká..." a jdete dál... Ovšem i přesto vám to šrotuje hlavou. Co to vlastně je? K čemu to tam je? Koho se to teda týká, když vás ne? ...

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.