Máte e-shop či web. Máte jej aktivní a každý den na něm přijímáte minimálně jednu objednávku. Takže jste si jistí, že je funkční. Ovšem, když se podíváte na své placené kampaně na soc. sítích, nevidíte žádné výsledky. A Facebook PIXEL se tváří, že na váš web nikdo nechodí jak je rok dlouhý. V čem by mohl být zakopaný pes?...
Profesionální režim na Facebooku
Na Facebooku je možné využít tzv. profesionální režim. O co se jedná? K čemu to slouží? Proč by vám to nemělo uniknout? A jaké má tato funkce v praxi využití? Nelenila jsem a přesně na to jsem v tomto článku zaměřila.
Jaké možnosti nabízí profesionální režim na Facebooku?
Profesionální profily pro tvůrce jsou novinkou, která se představila teprve v roce 2021. Zároveň se až o další rok později zpřístupnila širšímu okruhu uživatelů. Právě globální rozmach způsobil narůstající zájem o tuto funkcionalitu.
Tento režim vám zprostředkuje celou řadu analytických přehledů a monetizačních nástrojů. Těmi konkrétně jsou:
aktualizace profilu v podobě sledujících a kategorie profilu
panel pro profesionály
pozvání přátel ke sledování
pole pro vytvoření příspěvku
podpora pro tvůrce
nechte se objevit
reklamy ve Facebook Reels
instreamové reklamy
předplatné
soukromí
asistent moderování
správa komentářů
Tento nástroj vám umožní získat sledující z řad veřejnosti a rozvíjet svou globální komunitu, jak přímo upozorňuje Facebook. Stejně tak vám samozřejmě umožní využívat svoje sociální sítě k výdělku.
Kdy je profesionální profil vhodný
Prakticky se jedná o jakousi osobnější obdobu již užívaných firemních stránek.
Potřebujete tedy ještě vlastní stránku, nebo je vhodné se rozhodnout právě pro profesionální profil?
Vodítko dává opět samotný Facebook: Pro prezentaci firmy, značky nebo produktu je vhodná stránka. Profesionální režim využijete tehdy, když chcete jako osoba sdílet informace se širším okruhem uživatelů.
Což znamená, že primárně potřebujete oslovit publikum, které netvoří pouze vaše rodina, přátelé a známí. Primárně se tak jedná o nástroj pro influencery, podnikatele či veřejně významné osoby.
Jak se aktivuje profesionální profil
Chcete mít profesionální profil? Chcete, aby se váš obsah dostal mezi více lidí? Jak si jej můžete zaktivovat?
Aktivace obnáší pouze několik jednoduchých kroků:
Přejděte na svůj osobní profil na Facebooku.
Pod záhlavím profilu klikněte na tlačítko nabídky (...) na pravé straně.
Klikněte na možnost Zapnout profesionální režim.
Potvrďte kliknutím na Zapnout a dokončete proces.
Tento mód lze samozřejmě i vypnout:
Pod záhlavím profilu klikněte nebo klepněte na tlačítko nabídky (...).
Klikněte na možnost "Vypnout profesionální režim".
Pokud profesionální režim vypnete:
Vaši aktuální přátelé, sledující a obsah profilu se nezmění.
Vaše volba "Kdo mě může sledovat" zůstane veřejná, ale můžete ji změnit v Nastavení.
Vaše nastavení soukromí se nezmění.
Závěr aneb proč využít profesionální režim
Facebookové profily v profesionálním režimu jsou užitečné především pro influencery a podnikatele. Umožňuje využít širokou škálu analytických a monetizačních nástrojů. Ovšem pokud chcete využít maximum z Business Managera, je stále stejně nejlepší mít firemní stránku.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Je to teď úplně čerstvé. Přilítává mi to do e-mailu v posledních dnech. Nevím, co to přesně znamená. UPOZORNĚNÍ OD FACEBOOKU: (VašeStránka): Page nesplňuje požadavky pro doporučování. Co to je?! Je to skutečně od Facebooku, anebo to jsou zase nějací hackeři? Co to pro vás znamená? Není to jen nějaká chyba? Pojďme si to společně rozklíčovat.
O čem postovat v roce 2025?
Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.
Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...
Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?