Všude vám slibují, že stačí mít vymazlený obsah, skvělé fotografie a videa, promyšlenou strategii a půjde vám prodej na sociálních sítích sám od sebe. Tak tomu věnujete čas a energii (v mnohých případech také nemálo peněz) a čekáte zázraky, jenže kde nic, tu nic. Nic se neděje. Prodej nestoupá, tržby jsou pořád stejné, a co hůř sociální sítě přináší dokonce méně návštěvníků, než v době, kdy jste to flákali. V čem je tedy problém? Jak to, že ty sliby nefungují?
Prodej na sociálních sítích není jednoduchý
Prozradím vám to - prodej na sociálních sítích není tak jednoduchý, jak všichni slibují. Ano, tak trochu jste naletěli na pěkné řeči a onen promyšlený marketing. Jako není to tak, že byste na sociálních sítích nikdy nic neprodali, to ne. Někdy se vám určitě poštěstí a něco málo se vám podaří prodat, ale určitě to není tak, jak to všichni prezentují. Nestačí mít vymazlené příspěvky a očekávat zázraky. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už jsou všichni miliardáři. Ale kolik osobně znáte miliardářů? Já třeba žádného. Tak v čem je zakopaný pes?
Nalijme si čistého vína - je to dřina!
Je to jednoduché - žádný instantní návod na rychlé zbohatnutí neexistuje. Ano, pár lidem se to může poštěstit, ale ti ostatní prostě a jednoduše musí dřít, aby dosáhli úspěchu. A stejně tak to je i na sociálních sítích. Je potřeba se jim dlouhodobě věnovat, pravidelně zde přidávat příspěvky, zlepšovat se každým dnem, soustředit se na svůj cíl a hlavně nepolevit. To je jediný zaručený recept na úspěch.
Jak dlouho byste se měli věnovat sociálním sítím?
Chce to spoustu trpělivost, než se vám začne skutečně dařit. Mnohé teď napadne - kdy už to ale bude? To nikdo neví. Určitě nečekejte zázraky za týden. Chce to čas. Nevzdávejte se předčasně. Pomáhala jsem spoustě perspektivním firmám, které mohly být velmi úspěšné, ale bohužel jejich majitel nebyl dostatečně trpělivý a nedokázal si na úspěch počkat, a tak to vzdal. Přitom stačilo počkat ještě pár týdnů a úspěch by se dostavil. Nedělejte proto stejnou chybu a nevzdávejte se předčasně!