Odkud pochází vaši fanoušci?

27.12.2018

Pokud jste malá místní firmička, která cílí jen na lidi z nejbližšího okolí, pak vás nejspíš nebude zajímat, odkud vaši fanoušci jsou. Vy to totiž přesně víte. A možná dokonce všechny vaše fanoušky na sociálních sítích osobně znáte. Pokud jste ale velká, dokonce třeba nadnárodní firma, pak může hrát původ vašich fanoušků obrovskou roli. Pojďte tedy spolu se mnou zjistit, odkud vaši fanoušci jsou.

Odkud pochází vaši fanoušci? 

Zjistit, z jakých měst pochází vaši fanoušci, je velice jednoduché. Vejděte na svůj firemní profil, klikněte nahoře v liště na "Přehledy" a v levém menu vyberte možnost "Lidé".

Zde se kromě původu vašich fanoušků dozvíte také o jazyce, jakým vaši fanoušci hovoří nejčastěji, a o věkovém složení vašich fanoušků.

K čemu jsou dobré tyto informace?

K čemu vám takové informace jsou?

  1. Můžete vytvořit příspěvky přímo vašim fanouškům na míru. Například přidávat fotografie z daného města, události konající se na daném místě nebo tvořit text příspěvků v jazyce, jakému vaši fanoušci rozumí.
  2. Můžete vytvořit konkrétní cílenou reklamu na fanoušky vašeho profilu.
  3. Můžete zacílit i vaše neplacené příspěvky jen na lidi z určitého města.
  4. Můžete vytvořit speciální marketingové akce určené pouze fanouškům z daného města.

Můžete zkrátka více pracovat s tím, kdo vaši fanoušci jsou a odkud pochází. Díky tomu je lépe oslovíte a více se jim svým obsahem přiblížíte. Bylo by přece zbytečné zveřejňovat příspěvky například z Brna, pokud v Brně žádné fanoušky nemáte. Proto se snažte zveřejňovat takový obsah, jaký vaše fanoušky skutečně zajímá a je pro ně přínosný.

Tahák pro tvorbu placené reklamy

Zároveň jsou tyto informace o vašich fanoušcích skvělým tahákem pro tvorbu placené reklamy. Stačí se podívat, odkud vaši fanoušci pochází a na daná města či místa následně zacílit reklamu. Budete tak mít velkou šanci, že oslovíte skutečně ty lidi, které vaše reklama zajímá.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Máte e-shop či web. Máte jej aktivní a každý den na něm přijímáte minimálně jednu objednávku. Takže jste si jistí, že je funkční. Ovšem, když se podíváte na své placené kampaně na soc. sítích, nevidíte žádné výsledky. A Facebook PIXEL se tváří, že na váš web nikdo nechodí jak je rok dlouhý. V čem by mohl být zakopaný pes?...

Je to teď úplně čerstvé. Přilítává mi to do e-mailu v posledních dnech. Nevím, co to přesně znamená. UPOZORNĚNÍ OD FACEBOOKU: (VašeStránka): Page nesplňuje požadavky pro doporučování. Co to je?! Je to skutečně od Facebooku, anebo to jsou zase nějací hackeři? Co to pro vás znamená? Není to jen nějaká chyba? Pojďme si to společně rozklíčovat.

Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.