O čem postovat v roce 2025?

21.11.2024

Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.

Marketingová osa roku 2025

Stejně jako loni, tak i letos jsem si pro vás připravila marketingovou osu nejzajímavějších dnů, významných marketingových akcí a událostí pro rok 2025.

Ve své podstatě se toho od letoška příliš nezměnilo.

Opět bude nový rok, Valentýn, MDŽ, 1. máje, Den matek, Den dětí, Den otců, Konec školního roku, Prázdniny, První školní den, Halloween, Black Friday, Vánoce... Stejně jako letos.

Proto jsem se rozhodla letos tento výčet doplnit o pár zajímavých dní navíc, které mě samotnou zaujaly, a které můžete taktéž využít ke svému marketingu:

  • Výročí založení vaší firmy / vašeho businessu - O tom je skvělé informovat každý rok. Je to vynikající příležitost pro rozjímání nad úspěchy a neúspěchy, nad vaším dosavadním počínáním a nad plány do budoucna. Můžete dát také nějakou slevu na své produkty.
  • Narozeniny šéfa / hlavní tváře značky - Opět skvělá příležitost k oznámení a využití pro marketingové účely.
  • 11. leden Mezinárodní den poděkování - Příležitost k poděkování vašim zákazníkům. Třeba formou nějaké soutěže nebo dárku.
  • 2. březen Mezinárodní den zásnub - Výborná příležitost pro šperkaře, kteří vytváří zásnubní prstýnky, pro restaurace, nebo pro krásná místa, kde se mohou udát zásnuby.
  • 17. březen Den svatého Patrika - Oblíbený irský svátek, který už běžně slavíme i tady u nás. Nahoďte e-shop, web a své sociální sítě do zelena a pořádně tento svátek oslavte. Třeba i nějakou tou slevičkou, nebo třeba jen příspěvkem na profilu.
  • 20. březen Světový den štěstí - Na světový den štěstí to chce něco hodně šťastného a veselého. Třeba nějaký dárek k nákupu.
  • 7. duben Světový den zdraví - Pokud prodáváte nějaké doplňky stravy, či cokoliv k podpoře zdraví, toto je váš den. Klidně oslavte nejen tento jeden den, ale udělejte si celý Měsíc zdraví.
  • 28. květen Světový den her - Uchopte jej hravě. Třeba nějakou hrou se svými fanoušky. Zapojte je do dění.
  • 30. červenec Mezinárodní den přátelství - Toto je krásný den. Chápu, že se svými fanoušky asi nejste kamarádi. Ovšem to vám nebrání v tom tento den nějak oslavit. Třeba přátelskou slevou - DPH na všechny své produkty.
  • 13. září Mezinárodní den čokolády - Ať už toho máte s čokoládou více či méně společné, tento den mohou oslavit i pouzí nadšení milovníci čokolády. Třeba přibalením malinkaté tabulky čokolády ke každé objednávce, kterou vaši zákaznici provedou přesně v tento den.
  • 22. září Mezinárodní den bez aut - Výzva nebo klasika?! ;-)
  • 1. říjen Mezinárodní den kávy - Na kávě už je dneska snad každý závislý. Proč tento den tedy neoslavit?! Můžete ukázat, jak vypadá váš klasický pracovní den v doprovodu šálku kávy, jakou kávu máte k práci nejraději, jak si kávu vychutnáváte, anebo můžete opět přibalit malý pytlíček výběrové kávy ke každé objednávce, kterou vaši zákaznici provedou přesně v tento den.
  • 5. říjen Světový den učitelů - Poděkujte v tento den učitelům za jejich nelehkou práci.
  • 2. listopad Světový den vitamínu D - Oslavte tento světový den například zajímavostí o tomto vitamínu.
  • 19. listopad Mezinárodní den mužů - I pánové si zaslouží oslavit jejich den. Stejně, jako tedy připravujete kampaně k MDŽ, připravte i speciální kampaň k Mezinárodnímu dni mužů.

A takových dalších zajímavých dnů najdete mnohem, mnohem víc na internetu. Prakticky ke všemu, k téměř každé činnosti, nebo ke skoro každé věci existuje nějaký speciální mezinárodní den. Stačí si tedy najít dny, které souvisí s vaším produktem nebo službou a hned máte několik zajímavých námětů pro příspěvky.

A udělat takto můžete rovnou celé tematické měsíce. Pokud jste tedy doteď tápali, o čem pořád psát a postovat na soc. sítích, teď toho budete mít tolik, že nebudete vědět, co dřív.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.

Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.

Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...

Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?

Nastavujete si několikátou placenou reklamu v METĚ. Procházíte si celým nastavením krok po kroku. A najednou si všimnete podivné části "Speciální kategorie reklam". Říkáte si: "To se mě netýká..." a jdete dál... Ovšem i přesto vám to šrotuje hlavou. Co to vlastně je? K čemu to tam je? Koho se to teda týká, když vás ne? ...

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.