"Firmy si často neuvědomují, že pokud se na stránku pověsí 10 příspěvků měsíčně, neznamená to, že dostanou méně organického zobrazení než při 30ti příspěvcích. Algoritmus takto nefunguje a realita je povětšinou právě naprosto opačná.
Doba se změnila a příchodem nového algoritmu z kraje loňského roku došlo k dalšímu potvrzení postupu, který jsme v agentuře razili poslední roky. Tím je právě to, že postupně snižujeme počet příspěvků na profilech a zaměřujeme se na kvalitu postu, interakci a kumulaci finanční podpory na tyto posty. Bavíme se tak o ideálním stavu 8-12 příspěvků měsíčně. Množství úměrně odpovídá počtu komunikačních linek a cílových skupin. Každý příspěvek pak vnímáme jako takovou mini-kampaň s jasnými cíli," uvádí Vojtěch Lambert z agentury LCG New Media v článku pro SM Network News.
Je nutné zveřejňovat příspěvky na Facebooku každý den?
Takže je tedy potřeba postovat každý den? Jednoznačně není!
Samozřejmě vám to vůbec neberu. Pokud vás to baví, tak v tom směle pokračujte. Ale určitě to není nutné, hlavně ne na úkor kvality samotných příspěvků.
Pokud vás to tedy ubíjí, stejně jako moji klientku, nevíte, co furt na ten profil dávat a už toho pomalu ale jistě máte dost, klidně četnost příspěvků snižte. Uvidíte, že vás za to
vaši fanoušci neukamenují, naopak to může být krok správným směrem.