Jak zakázat inzerci v aplikaci Instagram?

05.09.2024

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Jak si nastavit reklamu mimo Instagram? Krok po kroku:

1. Jste na počítači.

2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com

3. Kliknete v levém menu na Správce reklam.

4. Takto se dostanete do svého Reklamního účtu, kde máte uložené všechny své dosavadní kampaně. Právě zde je naprosto nejlepší nastavovat jakékoliv placené kampaně v prostředí METY.

5. Kliknete nahoře vlevo na zelené tlačítko Vytvořit.

6. Zde si vyberete budget kampaně, případně speciální kategorii reklam (pokud vaše reklama do ní spadá), pokud chcete, tak také A/B testování a překliknete se na úroveň Sady reklam.

7. Na úrovni Sady reklam si nejprve nastavíte cíl kampaně, délku kampaně (od kdy do kdy vám poběží), zacílení kampaně (tedy okruh uživatelů, komu se vaše reklama zobrazí), plátce kampaně a jako úplně poslední krok zde můžete nastavit Umístění kampaně, tedy kde všude se vaše reklama zobrazí.

8. Zde kliknete na tlačítko Upravit.

9. Překliknete se na Ruční umístění.

10. A zde z možností můžete přidat/odebrat Facebook, Instagram, Audience Network a Messenger. Záleží na vás, vaší strategii, cílech i samotné kampani.

11. A pokračujete do posledního kroku, a to je vytvoření samotné reklamy, která se bude zobrazovat lidem v cílové skupině.

12. Vše si pro jistotu na závěr ještě jednou zkontrolujte, zda jste si vše nastavili správně.

13. A vše můžete spustit s pomocí tlačítka Zveřejnit.

Kampaň teď projde schvalovacím procesem ze strany Facebooku. A pokud bude vše v pořádku, do pár minut, max. hodin se spustí.

Tímto způsobem nastavíte nebo naopak zakážete svou inzerci v aplikaci Instagram, potažmo v Messengeru, na Facebooku nebo v Audience Network.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?!...

Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.