Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error?

26.09.2024

Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?

Stalo se mi to pár dnů zpátky...

Mě samotné se to teď stalo pár dnů zpátky. Nová klientka mě přidávala do svého firemního Business Manageru na Facebooku. 

Přidávala mi přístupy k firemnímu profilu. Ovšem pouze omezeně, a to jen k možnostem Reklamy a Přehledy. Nic dalšího nezaškrtávala.

Více podle mě ani nebylo potřeba. 

Protože budu spravovat přeci pouze placené kampaně, a tak nic víc potřeba nebude. 

Avšak i přesto jsem se chtěla ujistit, že mám přístupy v pořádku přidělené, a tak jsem se chtěla přepnout na firemní profil.

No a v tu chvíli se mi objevil onen error.

Nechtělo mě to pustit ani dál, ani zpátky. Zkrátka jsem se sekla na erroru.

Jak z toho ven? Jak se dá taková situace vyřešit?

Co dělat s errorem na Facebooku?

Udělám vám radost. Máte totiž hned několik možností.

V tuto chvíli totiž nejste zablokovaní facebookem, nijak omezení, hacknutí, váš profil není zrušený, ani nejste nijak zabanovaní ze strany Facebooku. 

Jen jste narazili na jednu z jeho mnoha jeho chyb, které vám dokáží leda tak pěkně zkazit den.

  1. Můžete se přihlásit na svůj Facebook v anonymním okně a tam normálně fungovat dál.
  2. Můžete se přihlásit na Facebook v jiném internetovém prohlížeči.
  3. Můžete požádat správce daného profilu, kam jste se chtěli přepnout (pokud se vám to stalo ve stejnou chvíli, jako mně), aby vám dal (alespoň na chvíli, abyste se mohli přepnout zase zpátky) plná správcovská práva.
    Díky tomu dokončíte přepínutí na firemní profil, kam jste vcházeli a pak se můžete přepnout zase zpátky na svůj osobní profil.
    Pak vám může správce daného profilu zase vyšší přístupy odebrat a snížit na částečné.
    A vy už budete vědět (stejně jako já), že se s takto omezenými přístupy nemáte na firemní profil přepínat.
  4. Můžete si vymazat cookies na Facebooku ve svém internetovém prohlížeči:
    (Pokud se pohybujete na Google Chrome:)
    - Klikněte nahoře vpravo ve svém internetovém prohlížeči na tři tečky.
    - Klikněte v menu na možnost Nastavení.
    - V levém menu klikněte na "Ochrana soukromí a zabezpečení".
    - Klikněte na "Soubory cookie a jiná data webů".
    - Zvolte "Zobrazit všechny soubory cookie a data webů".
    - Do vyhledávacího pole nahoře zadejte "Facebook".
    - Najděte položky související s Facebookem
    Díky tomu vás Facebook automaticky odhlásí a tak se můžete znovu normálně přihlásit.

A věřím, že nejspíš bude existovat ještě spousta dalších cest, jak z této situace ven. 

Výše uvedené možnosti jsem si ale sama otestovala a fungovaly mi.

Proč k takovému erroru vůbec došlo?

Ptáte se teď, co jste udělali špatně, že jste se vůbec do erroru dostali? Klidně vůbec nic!

Facebook bohužel vůbec není dokonalý. Minimálně jednou měsíčně se na něm setkám s nějakou chybou, errorem nebo, jak říkají "ajťáci", "bagem" (bug).

Souhlasím s vámi, že by k takovým situacím docházet nemělo.
Souhlasím s vámi, že je to značně omezující, nepříjemné a hloupé.
Souhlasím s vámi, že když platíte Facebooku velké částky, tak by měl fungovat alespoň bez chyb.

Jenže... Takto to zkrátka je...

Nikdo není neomylný a Facebook už vůbec ne!

Takže pevné nervy a ať žije Facebook!

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Můžeme zacílit naši placenou reklamu na sociálních sítích na fanoušky naší konkurence? A můžeme zacílit na fanoušky konkrétní uzavřené facebookové skupiny? A můžeme cílit konkrétně na Sportovní nadšence, Firmy, hotely a rekreační zařízení, nebo třeba na Domácnosti s velkou zahradou?

Často se u některých firem a klientů setkávám s očekáváním, že najmout si správce sociálních sítí znamená zbavit se kompletně všech starostí. Něco, jako kdyby si člověk najal osobního kuchaře a očekával, že mu bude vařit ty nejlepší speciality, aniž by mu ale řekl, co má rád, co nejí, nebo jestli náhodou nemá alergii na krevety. Realita...

"Paní Rumpala, kolik fanoušků na našem firemním profilu musíme mít, aby nám Facebook spustil placenou reklamu?" Přichází za mnou jednou za čas podobný dotaz. A odpověď je velice jednoduchá a přímočará: Žádné povinné množství fanoušků nikde není stanoveno. Jak to? A jak to s těmi fanoušky na sociálních sítích tedy je? Pojďme se na to podívat.

Začínáte s facebookovými reklamami. V tomto prostředí jste noví. Nikdy předtím jste zde reklamy neměli, ani s nimi zde nemáte žádnou zkušenost. A teď najednou z ničeho nic si Facebooku od vás začne z vaší platební karty strhávat nejprve 50 Kč, pak 100 Kč, poté 150 Kč, až třeba 200 Kč. A vy teď nevíte - ...

Nedávno jsem se v jedné uzavřené facebookové skupině setkala s velice zajímavým dotazem: Jestli se běžně dělá, že marketingovým specialistům / agentuře poskytnete svoje přihlašovací heslo, aby se mohli dostat do mobilní aplikace IG? Do té doby jsem nad tím nikdy nijak nepřemýšlela. Brala jsem to jako naprosto samozřejmou věc. Ovšem po...

Já, Natálie Rumpala, IČ: 04860403 používám soubory cookies, abych vám zajistila správné fungování a bezpečnost mých stránek. Tím vám mohu zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě. Abych cookies mohla používat, musíte mi to povolit.
Více informací o tom, jak cookies zpracovávám, nebo jak můžete svůj souhlas odvolat, najdete zde: https://www.rumpala.cz/informace-o-cookies/ 

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování těchto stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich tyto stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon těchto stránek.
Díky marketingovým cookies mohu měřit a analyzovat výkon mého webu.