Máte e-shop či web. Máte jej aktivní a každý den na něm přijímáte minimálně jednu objednávku. Takže jste si jistí, že je funkční. Ovšem, když se podíváte na své placené kampaně na soc. sítích, nevidíte žádné výsledky. A Facebook PIXEL se tváří, že na váš web nikdo nechodí jak je rok dlouhý. V čem by mohl být zakopaný pes?...
Jak se dostanete do Správce reklam a k čemu je to dobré?
Chcete se dostat na sociálních sítích dál? Už vám nestačí obyčejná propagace příspěvků a postování novinek na vaší zdi? Chcete posunout svůj firemní marketing zase o level výš? Pak k tomu nutně budete potřebovat Správce reklam. Bez něj se nepohnete dál. Jenže, jak se na něj dostanete? Co to vlastně je? A k čemu vám to bude dobré? Přesně na to se podíváme právě teď v tomto článku.
Co je Správce reklam na Facebooku?
Nejprve začneme tím, co to vlastně ten Správce reklam je.
Správce reklam je Reklamní účet na Facebooku. Je založen paralelně vedle vašeho firemního profilu. Nikdo, kromě vás, do něj nemá přístup a nikdo, kromě vás do něj nevidí.
A právě ve Správci reklam se nastavují pokročilejší formy reklamy, jako jsou propagace profilu, propagace webové stránky, remarketing, prodejní kampaně a další.
Jak se dostanete do Správce reklam?
Jak se do něj dostanete? Cest je několik:
- Přes Centrum reklam na vašem firemním profilu.
- Přes Business Managera.
- Přes šipku nahoře vpravo u vašeho profilu a zde možnost úplně dole Reklamy.
Jak zjistíte, že jste ve Správci reklam správně? Pokud před sebou vidíte šedou tabulku s rozepsanými propagacemi například příspěvků. Bude to vypadat nějak takto:
K čemu je vám Správce reklam dobrý?
A k čemu je vám to vlastně dobré? Proč byste měli vědět, jak se dostat do Správce reklam a že vůbec něco takového existuje?
Právě ve Správci reklam totiž můžete nastavovat pokročilé formy placené reklamy na Facebooku, Instagramu a Messengeru. Pomocí toho zeleného tlačítka Vytvořit (vizte výše) můžete vytvořit například propagaci facebookového profilu, propagaci webové stránky, konverzní kampaň, remarketing, ale také třeba starou známou propagaci příspěvků.
Proto je to tak důležité a proto byste neměli Správce reklam přehlížet.
Pokud jste ve Správci reklam doposud ještě nikdy nebyli, s radostí vás do něj zvu. Proklikejte se zeleným tlačítkem Vytvořit, podívejte se, jaké možnosti se tady pro vás skrývají a nebojte se začít vytvářet pokročilejší a komplexnější formy reklamy. Vyplatí se to!
Výpis článků, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Je to teď úplně čerstvé. Přilítává mi to do e-mailu v posledních dnech. Nevím, co to přesně znamená. UPOZORNĚNÍ OD FACEBOOKU: (VašeStránka): Page nesplňuje požadavky pro doporučování. Co to je?! Je to skutečně od Facebooku, anebo to jsou zase nějací hackeři? Co to pro vás znamená? Není to jen nějaká chyba? Pojďme si to společně rozklíčovat.
O čem postovat v roce 2025?
Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.