A nyní již můžete začít popisovat cílovou skupinu, kterou budete chtít příspěvkem oslovit.
Příklad:
Pohlaví: Ženy i Muži (lze cílit i čistě jen na Ženy nebo čistě jen na Muže)
Věk: 25 - 30 let
Lokality: Ostrava + 15 km
Zájmy: Facebook, Twitter, nakupování, sport, fitness...
Takto vám to bude bohatě stačit. Ale samozřejmě můžete ještě blíže specifikovat, koho budete chtít příspěvkem oslovit.
K čemu je cílení neplacených příspěvků dobré?
A k čemu je to všechno vlastně dobré? Proč byste měli i neplacené příspěvky cílit na určitou skupinu lidí?
Vždycky samozřejmě záleží pouze na vás a na obsahu, který zrovna zveřejňujete. Ovšem mohou se objevit situace, kdy bude vyloženě nutné, aby daný příspěvek viděla jen určitá sorta lidí.
Například budete zveřejňovat informaci, že právě v jedné z vašich prodejen, řekněme v Brně, probíhá výprodej. Avšak nebudete chtít touto zprávou zatěžovat své fanoušky v Praze, v Ostravě nebo třeba v Českých Budějovicích a zároveň nebudete chtít daný příspěvek sponzorovat, a tudíž cílit pomocí placené reklamy. Pak je cílení neplaceného příspěvku na místě.
Kdy není cílení neplacených příspěvků vhodné?
Rozhodně to ale s cílením neplacených příspěvků nepřehánějte! Pamatujte totiž na to, že Facebook zobrazuje váš obsah pouze zhruba 6 % vašich fanoušků. Pokud tedy toto množství ještě zmenšíte pomocí cílení, můžete se dostat na pár fanoušků, které tímto sdělením oslovíte. Proto používejte cílení neplacených příspěvků s mírou a rozvážně. Ideální je skutečně jen v těch případech, kdy bude takové cílení vhodné.