Prodíráte se taji marketingu na Facebooku a narazili jste na pojem Business Manager? O co se jedná? Je potřebný pro všechny správce firemních stránek? Měli byste si jej zřídit i vy? A k čemu vlastně Business Manager slouží? Na všechny tyto otázky vám odpovím v tomto článku.
Co je Business Manager na Facebooku?
Business Manager je nástroj na Facebooku, který vám pomůže s organizací a správou firemního profilu a jeho reklam. Jednoduše řečeno se jedná o nástroj, díky kterému budete mít veškeré firemní aktivity na jednom místě. Tedy jak firemní profil, tak i firemního správce reklam.
Vytvoření účtu v Business Manageru je zcela zdarma a naprosto dobrovolné. Je tedy pouze na vás, zda se pro jeho vytvoření rozhodnete. Pokud však na Facebooku
spravujete více než jeden profil, vytvoření Business Manageru je podle mého názoru nutností.
Business Manager inzerentům umožňuje spravovat veškeré marketingové aktivity na jednom místě, ze kterého můžou také sdílet přístup k položkám se členy týmu, partnerskými agenturami a dodavateli.
Jak vytvořit účet v Business Manageru?
Pro vytvoření vašeho účtu v Business Manageru budete potřebovat osobní facebookový profil. Bez osobního profilu na Facebooku si tedy Business Manager vytvořit nemůžete. Pro přihlášení do Business Manageru následně použijte své osobní uživatelské jméno a heslo pro Facebook. Tím se vám automaticky vytvoří účet v Business Manageru.
Jakmile si vytvoříte Business Manager, můžete si do něj přidat vaše firemní stránky a správce reklam, abyste je mohli všechny spravovat na jednom místě. Jenom pozor, abyste si mohli stránku do Business Managera přidat, musíte být u dané stránky také jejím správcem.