Blog

Sociální sítě jsou jedním z největších trendů moderní doby. Můžete na nich nejen nalézt, ale hlavně oslovit stovky miliónů uživatelů z celého světa. Proto jsou dnes jedním z nejoblíbenějších marketingových prostředků.

Při publikování reklamy a příspěvků na sociálních sítích je zvláště důležité plánovat. Jak by ale měl přesně takový plán vypadat? Co by v něm nemělo chybět? Jaké náležitosti by měl mít? A stačí vám jen fotka a text, anebo je potřeba trochu víc?

Věděli jste, že stále více lidí používá k prohlížení webu a sociálních sítí mobilní zařízení? Na mobilech se v Česku dokonce už surfuje více než na počítačích. Proto je potřeba tomu přizpůsobit i svůj obsah, který zveřejňujete nejen na svých webových stránkách, ale také na svých sociálních sítích. Jakým způsobem je tedy vhodné optimalizovat...

"Facebook nám zablokoval reklamní účet. Teď po nás chce občanku. Mám mu ji dát?" obrátila se na mě nedávno jedna klientka. V případě, že vám Facebook zablokuje reklamní účet, může se vám stát, že bude po vás následně vyžadovat váš občanský průkaz. Je bezpečné svěřovat této sociální síti doklad s osobními informacemi? Vždyť neustále slýcháme...

Reklama na Facebooku může být velmi účinným nástrojem. Ovšem jen když se dělá správně. Jakým způsobem z ní tedy maximalizovat profit? Jak by měla vypadat ideální facebooková reklama? A jaké kampaně by vám ve vašich sadách neměly chybět?

Konverze je ve světě marketingu často skloňovaný pojem. Ovšem ač je tento parametr všem poměrně jasný, není příliš jasné, jak vlastně Facebook tyto konverze počítá. Když třeba uživatel před nákupem klikne na více reklam, ke které Facebook nakonec přičte konverzi? Nebo pokud třeba uživatel nakoupí až po pár dnech - přiřadí se konverze ke dni, kdy...

Další články, které najdete na mém blogu