A/B testování představuje velmi účinnou metodu používanou v marketingu. V čem může být užitečné a jak se správně používá na Facebooku? Nad tím jsem se nedávno zamýšlela s jedním klientem, a proto jsem se rozhodla toto téma zpracovat i do článku.
Blog
Jak funguje reklama na Facebooku?
Reklama na Facebooku je efektivním způsobem, který vám umožní účinně podpořit vaši značku. Co a jak na síti funguje? A proč byste se měli spolehnout na reklamu na Facebooku?
Sociální sítě představují důležitý komunikační nástroj dnes již každé značky. Klíčem k úspěchu je jejich obsah. Jak by proto měl vypadat ideální příspěvek na sociální sítě? Pojďme se na to podívat.
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Instagram Stories představují jednoduchou cestu ke sdílení obsahu. Mají řadu funkcí. Které z nich jsou ty neoblíbenější a k čemu vám budou?
Zrušená reklama nebo zablokovaný účet pro reklamy na Facebooku jsou nepříjemnou překážkou při budování úspěšné marketingové strategie. Proč k tomu dochází? Co jste udělali špatně, že vás Facebook zablokoval? A jaké jsou nejčastější chyby správců placených kampaní? Pohodlně se usaďte, začínám.
Videa jsou velmi účinným doplňkem vašich reklam na Facebooku. Jak by takové video ovšem mělo vypadat, aby si ho na sociálních sítích uživatelé všimli? Jaký by mělo mít formát, délku či obsah? Pojďme si to společně bod po bodu rozebrat.
Monitorování konkurence patří k základním pilířům úspěchu každé marketingové strategie. Sociální sítě nejsou v tomto směru výjimkou. Co dělá vaše konkurence, jaké zboží propaguje a v jaké četnosti, co je pro ni stěžejní v různých sezónách?! To všechno jsou cenné informace, které vás mohou posunout kupředu. Jak sledovat vaši konkurenci a její...
Nejlepší příspěvky na Instagram
Instagram, stejně jako jakákoliv jiná sociální síť, má své trendy. Jakými typy příspěvků si své publikum na této sociální síti tedy zaručeně získáte? Jaké příspěvky jsou zde úplně ty nejúspěšnější? A jaký typ příspěvků by vám neměl ve vašem plánu chybět?
Všichni to znají. Definování cílových skupin je pro úspěch reklamní kampaně na Facebooku naprosto klíčové. JENŽE... Neměli byste používat stejné cílovky pro přehršel reklam a kampaní. Proč? Proč nedoporučuji používat stejné cílové skupiny ve více reklamách na Facebooku? Pojďme se na to podívat!
Na Facebooku je potřeba si mimo jiného i správně nastavit platby. Jak na to? Jak si správně nastavit platby za reklamy na Facebooku? A proč je to vlastně nezbytné? Čtěte dále a vše se dozvíte.
Další články, které najdete na mém blogu
Placené kampaně na soc. sítích
Můžete upravovat placené kampaně na soc. sítích?
NÁVOD: Jak přidat správcovství někomu dalšímu ke správci reklam
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Facebook Conversion Advantage Plus
Chyby během A/B testování na soc. sítích, aneb jak to dělat správně
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Základní pravidla grafiky na Instagramu
Jaký obsah se hodí na Instagram?
Instagram bio: Co to je a co do něj můžete napsat?
TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!
Faktory, které ovlivňují náklady na reklamu na Instagramu
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Business Suite není Business Manager! Jaký je mezi nimi rozdíl?
Facebook dynamický remarketing: Jak na něj?
Facebook už dokáže zacílit reklamu mnohem lépe a přesněji než člověk
Jak správně zacházet s atribučním oknem na Facebooku?
Jak proměnit vaše kamarády a osobní followery na cíl vašeho podnikání
Jak vytvořit skvělý příspěvek na sociální sítě?
Kdy je vhodné začít pracovat na marketingové strategii/plánu příspěvků?