Blog

Dnešní článek bude hodně filozofický. Společně se zamyslíme nad tím, proč pro váš business nestačí pouze Facebook, respektive profil na Facebooku. Proč je nutné mít i web, online bannery, reklamy ve vyhledávačích, newslettery, a další?! Proč nestačí pouze jednou za čas něco "prásknout" na Facebook a tím mít vymalováno?!

Zjistili jste, že vám reklama na Facebooku nepřináší takové výsledky, v jaké jste doufali? Nebo jste vyprodali daný typ zboží rychleji, než jste původně předpokládali? Zkrátka jste se rozhodli placenou reklamu na Facebooku vypnout? Pak se pročtěte následujícím článkem, ve kterém vám opět přináším jednoduchý návod, jak na to.

Založili jste si firemní profil na Facebooku i na Instagramu? A máte nutkání vkládat na obě sociální sítě stejný obsah? Pak na chvíli zadržte. Než se do toho pustíte, na chvíli se zastavte, udělejte si třeba kávu a přečtěte si následující článek. Možná vás to k přidávání rozdílného obsahu na Facebook a na Instagram nepřesvědčí, ale alespoň budete...

Využívali jste až doteď možnost placené reklamy na Facebooku? Ovšem z jakékoliv důvodu jste se rozhodli pro její stopnutí? Ať už je to kvůli úspoře výdajů, změně marketingové strategie, konci sezóny... Co se vlastně stane s vaším facebookovým profilem po takovémto rozhodnutí? Jaký to na něj bude mít dopad? Budou mít vaše příspěvky stále nějaký...

"Paní Markovská, už jsem z toho Facebooku úplně zničená. Postuju příspěvky každý den a pomalu ale jistě mi začínají docházet nejen nápady, ale i energie. Musím na Facebooku zveřejňovat příspěvky každý den?" dostala jsem dotaz od jedné mé klientky. Jak často postovat na Facebooku? Jaká je optimální publikační frekvence? A měli byste...

Internet v posledních dnech obletěla zpráva, že Facebook každý měsíc maže milióny falešných účtů. Jedná se o účty neexistujících lidí, které se prodávají soukromým firmám a navyšují jejich fanouškovskou základnu. Během své práce jsem se již několikrát setkala s dotazem, jaký je vlastně rozdíl mezi takto nakoupenými fanoušky a získanými fanoušky z...

Přišla vám zpráva ze strany Facebooku, že vaše reklama nebyla schválena? Co vlastně tento pojem znamená? Jaké kroky učinit, aby vám Facebook reklamu schválil? A je nutné okamžitě psát na facebookovou podporu? To vše bude předmětem mého dnešního článku.

Na Facebooku se během správy firemního profilu setkáte s mnohými pojmy, které běžně v normální mluvě nepoužíváme. Dosah, Akce na stránce, Zájem o příspěvek, To se mi líbí. To jsou jen některé z nich. Co si ale vlastně pod těmito pojmy představit? Co znamená, že má váš příspěvek dosah například 4 500? A co se znalostí těchto pojmů můžete udělat...

Už dříve jsem se tady na mém blogu zmiňovala, jak nastavit na Facebooku placenou reklamu příspěvků, webu nebo třeba samotného facebookového profilu. Ovšem ke všem těmto úkonům budete potřebovat jednu velice důležitou věc - Správce reklam. Bez něj žádnou placenou reklamu na Facebooku nenastavíte. Pojďme si proto společně projít krok za krokem postup...

Další články, které najdete na mém blogu