Blog

Začínáte se správou placených kampaní na Facebooku. Už ovšem máte dřívější zkušenost s Sklikem nebo Google Ads a pamatujete si, že jste zde dobíjeli vždy pravidelně kredit, ze kterého se pak online reklamy platily. Kde se dá toto nabíjení peněz dělat na Facebooku? Existuje na Facebooku nějaká online peněženka, ze které by se posléze platily...

Již po několik let je Facebook zdaleka tou nejrozšířenější a nejoblíbenější sociální sítí. Udává se, že celá polovina české populace se alespoň jednou za měsíc připojí na Facebook. Ze sociální sítě, kde uživatelé sdílí své zážitky, se tak rázem stává ideální marketingová půda.

Stejně jako Facebook, stává se i Instagram nepostradatelnou součástí každodenního života. Obrázky, videa, návody nebo také vhodné místo pro propagaci vašeho výrobku - to je Instagram. To, že se na této oblíbené platformě dá vytvářet nejrůznější obsah, a dokonce tak i vydělávat, už víte. Jak ale přidávat na tuto platformu příspěvky i z počítače? To...

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.

Pokud spravujete firemní profil na Facebooku a snažíte se v této oblasti poctivě vzdělávat, určitě jste už snad tisíckrát slyšeli nebo četli, jak se nastavují reklamy s cílem dostat lidi na web, získat jejich lajk, anebo jak je přesvědčit, aby u vás nakoupili. I já už jsem takových článků napsala spousty. Jenže ne vždy to nutně...

Nastavili jste si placenou reklamu na Facebooku? Ovšem při jejím vytváření jste do ní vložili jen malý budget s tím, že časem uvidíte, jak se jí bude dařit? Kdy nastává tedy ten správný čas pro navýšení rozpočtu do reklamy? Podle čeho poznáte, že si reklama vede dobře? A je vůbec vhodné rozpočet v průběhu reklamy zvyšovat či snižovat?

Vytvořili jste si parádní video? Chcete se s ním pochlubit celému světu? A to nejlépe na sociálních sítích? Pak před vámi čeká drobná, avšak neméně zákeřná otázka, která ale může významně ovlivnit jeho úspěšnost. Přidat video přímo na Facebook, anebo jej jen nasdílet z YouTube? Co je lepší? Je mezi tím vůbec nějaký rozdíl? Na to si odpovíme...

Další články, které najdete na mém blogu